Incidente causato da un rumeno drogato, ad Aprilia. Sei persone sono rimaste ferite in un incidente verificatosi ieri sera in via Nettunense, ad Aprilia, vicino alla stazione di Campo di Carne. Un’auto Ford Ka, con alla guida un rumeno, si è scontrata fro

Incidente causato da un rumeno drogato, ad Aprilia. Sei persone sono rimaste ferite in un incidente verificatosi ieri sera in via Nettunense, ad Aprilia, vicino alla stazione di Campo di Carne. Un’auto Ford Ka, con alla guida un rumeno, si è scontrata frontalmente con una Fiat Panda, sulla quale viaggiavano due famiglie di italiani, mentre procedeva controsenso, probabilmente durante un sorpasso.

Accident provocat de un roman drogate, in Aprilia. Sase oameni au fost raniti intr-un accident produs ieri seara in via Nettunense din Aprilia, in apropierea statiei Campo di Carne. Un autoturism Ford Ka, la volanul caruia se afla un roman, a lovit frontal un Fiat Panda, la bordul caruia calatoreau doua familii de italieni, in timp ce se afla pe contrasens, cel mai probabile in faza de depasire.

Cele cinci persoane din Fiat au fost duse cu ambulantele la spitalele din Anzio si Latina, iar o fetita de 9 ani a ajuns la spitalul pediatric Bambino Gesù din Roma, in stare grava. Un catelus care se afla alaturi de ei in masina, a murit in urma impactului violent.

Romanul vinovat de producerea accidentului a ajuns la spitalul din Aprilia, iar in urma testelor de sange a reiesit ca se afla sub influenta drogurilor si a alcoolului.

http://romaniinitalia.net/ro/component/content/article/1-general/5222-accident-aprilia-roma-26-decembrie-roman-drogat-ford-ka-italieni-raniti.html

 

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *